wtorek, 25 czerwca 2013

Kamuflaż od Catrice



Mam cerę tłustą, na której co jakiś czas pojawiają się mniejsze bądź większe niespodzianki. Potrzebowałam porządnego korektora, który skutecznie zakryje niedoskonałości. Zastanawiałam się nad kamuflażem z Pierre Rene, ale kosztował on ok. 18 zł, podczas gdy ten z Catrice jest w cenie ok. 12-13 zł. Może to nie jest duża różnica, tylko 5 zł, ale dla mnie, studentki nie jest to "tylko" piątak, zwłaszcza kiedy wiem, że podobny produkt mogę kupić taniej. Nachodziłam się za tym kamuflażem z Catrice, bo albo nie było go w szafie w ogóle, albo były tylko ciemne odcienie. Ja wybrałam ten najjaśniejszy, 010 Ivory.


Korektor umieszczony jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 3 g. Jest ono porządne, spadło mi kilka razy na ziemię i dalej się trzyma.


Kamuflaż ten jest miękki, bezproblemowo nakłada się na palec. Wybrałam najjaśniejszy dostępny odcień, ale nie jest on idealny. Jak dla mnie za bardzo wpada w żółte/pomarańczowe tony, dlatego zawsze muszę odpowiednio przypudrować miejsce które "zakamuflowałam" tak aby ta pomarańcza nie była za bardzo widoczna. Plusem tego korektora jest to, że bardzo dobrze kryje. W cenie ok. 12 zł dostajemy sporą ilość produktu. Natomiast minusem jest nie wielka gama kolorystyczna, ponieważ dostępne są tylko trzy odcienie, z czego ten najjaśniejszy jak wcześniej wspomniałam wpada w pomarańczkę. Poniżej krycie tego kamuflażu na przykładzie pieprzyka:




Pojemność: 3 g
Cena: 12 zł z groszami
Dostępność: Natura, Hebe

2 komentarze:

  1. nie przepadam za korektorami w słoiczku :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie jest to zbyt higieniczne :/ Ale ze względu na krycie wybaczam to temu korektorowi.

      Usuń