niedziela, 22 grudnia 2013

Catrice Liquid Metal - cienie do powiek


Nowe cienie Catrice, Liquid Metal pojawiły się w drogeriach z początkiem jesieni. Na początku kupiłam jeden z edycji limitowanej L'Afrique C'est Chic, brąz o nazwie C01 So Classy. Następne kolory (090 Nougat It Right, 030 We Are The Champagnes i 040 Under Treasure) nabyłam podczas promocji -40% w Hebe. Cienie zamknięte są w solidnych, plastikowych opakowaniach. Za 16,99 zł dostajemy 3 g produktu (inne cienie Catrice, Absolute Eye Coloue to 2 g). 





C01 So Classy



090 Nougat It Right



040 Under Treasure



030 We Are The Champagnes



Cienie bez bazy


Niestety dosyć ciężko było mi sfotografować jasne odcienie. Cień We Are The Champagnes jak sama nazwa wskazuje jest kolorem szampański, natomiast Under Treasure jest dla mnie dosyć ciężki do opisania. Na moich powiekach cienie nałożone na bazę (Essence, I love stage) utrzymują się ok. 8 godzin. Nie zbierają się w załamaniach powieki, nałożone rano wyglądają bardzo dobrze wieczorem. Cienie lekko się osypują przy nakładaniu. Nie polecam wyjmowania ich w celu przełożenia do palety, gdyż mogą łatwo się pokruszyć. Cień So Classy już niestety musiałam reanimować, ponieważ spadł mi na podłogę i się pokruszył. Bardzo często do dziennego makijażu wykorzystuję jedycznie Nougat It Right i Under Treasure, zajmuje mi to chwilę :) Cienie Liquid Metal są moim zdaniem warte uwagi i swojej ceny. Ja się z nimi bardzo polubiłam i nie dostrzegam w nich raczej minusów.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz