wtorek, 25 marca 2014

Rimmel 60 Seconds, 500 Caramel Cupcake

Jeśli chodzi o malowanie paznokci lakierami, jestem fajtłapą. Normą jest u mnie odbicie na świeżo nałożonym na paznokieć czegokolwiek. Dlatego wybawieniem są dla mnie szybkoschnące lakiery. Nie jestem wielką fanką firmy Rimmel, ale jej lakiery 60 Seconds zwróciły na siebie moją uwagę.


Po udanych eksperymentach z lakierem 60 Seconds w kolorze 825 Sky High postanowiłam wypróbować nudziakowy 500 Caramel Cupcake. Moje karmelowe ciasteczko prezentuje się następująco:



Lakier rzeczywiście wysycha bardzo szybko. Przy pierwszej warstwie rzeczywiście może wyschnąć w ciągu minuty. Jednak aby równomiernie pokryć płytkę paznokcia potrzebne są 3 warstwy, które wysychają po kilku minutach. Lakier nie bąbelkuje. Paznokcie malowałam wieczorem, a na następny dzień nie miałam odciśniętej na nich pościeli, co zdarza mi się przy innych lakierach. Karmelowe ciasteczko to odcień typowo nudziakowy, można go określić jako brudny róż. Na moich paznokciach trzyma się 4-5 dni. Po tym czasie zaczynają mi się ścierać końcówki, ale lakier nie odpryskuje. Za buteleczkę 8 ml zapłacimy ok. 10 zł. Lakiery w 18 odcieniach dostępne są we wszystkich drogeriach z kosmetykami Rimmel. Ja ze swojej strony je polecam, w tej chwili mam z tej serii 3 lakiery, ale moja kolekcja na pewno się powiększy.

1 komentarz:

  1. Kiedyś malowałam tym lakierem paznokcie i u mnie niestety dość długo schnął :(

    OdpowiedzUsuń